Västeråsteamet på plats

Marcela och Blessing skapar nöjda kunder med sin känsla för service och kundperspektiv.

Västeråsteamet färdigutbildat!

Även den mest rutinerade städare genomgår Vardagsfrids kalibrerande utbildning på en vecka.

I detaljerna sitter helheten. Utbildningen omfattar inte bara städteknik, rutiner och processer utan även hur vi skapar nöjda kunder löpande år efter år.

Att svenskan är central för arbetsintegration och att vi alltid pratar svenska på jobbet, även om man har annat gemensamt hemspråk. Detta är inkluderande och skapar en förtroendefull atmosfär där man vill göra bra ifrån sig. Att känna respekt och lojalitet till kunder och det kollegiala kollektivet är en nyckel till långa repspektfulla relationer där alla gör sitt bästa.

Hur svenska normen är ovanlig i ett globalt perspektiv – men att det är normen som kunderna beställer. Att tidspassningen i Sverige är konstig i och med att du måste vara 5 minuter före – för att vara i tid.

Hur projektleder du ett objekt med 1500 kontaktytor på rätt tid och rätt kvalitetsnorm.

Det och mycket mer säkerställer en hög kompetens i Vardagsfrids leverans från dag 1.

Arbetsledaren Marcela

Marcela har lång erfarenhet att lokalvård och hemstädning. Hon tar nu sig an Västerås som arbetledare ihop med Städspecialisten Blessing och levererar hemstädning och lokalvård. Självklart har dom fixat ett öppningserbjudande till alla Västeråsare.

"Det känns som man har kommit hem! En rolig utmaning att bygga teamet i Västerås med nöjda kunder med ett seriöst företag i ryggen." -Marcela

västerås flyer-hemstädning-flyttstädning-teamet-på-plats

"Min bästa dag på detta år är att få starta Västerås med nöjda kunder! Bolaget har så bra rutiner och strukturer så det blir enkelt att hjälpa kunderna." - Blessy

95 %

Kundnöjdhet

150

Antal anställda

1 000

Antal första jobb i Sverige

 3 000 000 

Antal städade kvm per år

Utmärkelser

Ta ett möte med oss via telefon eller video.

Beställ städhjälp