Search toggle

Vardagsfrid vinner utmärkelsen ”Rekommenderat Städföretag 2019”

vardagsfrid-medarbetarna

Prisvinnande Vardagsfrid blir åter igen ”Rekommenderat Företag” enligt sina kunder på RECO.se

hemstadning-reco-rekommenderad-hemstadning

 

9 av 10 litar på omdömen på internet lika mycket som om de kom från en vän. Våra kunder läser gärna omdömen för att känna sig trygga i valet att Vardagsfrid är bästa valet för dem. Vardagsfrid är trygg med att visa sina kunders omdömen på hemsidan, Google och i samtal med kund.

För att lyckas vara prisvinnande tillväxtbolag med flera DI Gasellpriser måste man vara på topp varje dag och ge kärlek till varje fönsterbleck, varje vecka, år ut och år in. Rekommendationerna visar upp vår verkliga verksamhet och är ett kvalitetsmått som vi följer. Den riktiga betyget får våra städspecialister ”face to face” när kunden säger ”Åh, tack för att du varit här”. Det är en känsla som håller en varm hela vägen genom veckan. Att sen få läsa om det på RECO.se är fantastiskt roligt och kan delas med släkten, ofta i ett annat land.

”Det är väldigt kul att ligga på betyget 4,1 av 5 under 2019. Jag blir stolt över mina kollegors dagliga arbete hos kunderna”, säger Vardagsfrids VD Torkel Kristoffers

RECO genomför löpande Vardagsfrids kundundersökningar och samlar in kundrekommendationer. Rekommendationerna, betyg samt Vardagsfrids svar kan läsas som offentlig data. Du hittar våra rekommendationer här på hemsidan eller på reco.se.

Angelica Jonsson Landström

Angelica Jonsson Landström

Angelica Jonsson Landström är en passionerad marknadsförare baserad i Stockholm, Sverige, med rötterna i den vackra staden Umeå. Hon är för närvarande en drivande kraft hos Vardagsfrid AB, där hon kanalisera sina färdigheter och sin kreativitet för att skapa banbrytande marknadsföringsstrategier. Hennes resa som marknadsförare är en resa av hängivenhet och ständig utforskning, och hon strävar alltid efter att föra marknadsföringsvärlden till nya höjder. Följ med Angelica på hennes resa genom marknadsföringens värld, där varje kampanj är ett kapitel och varje initiativ är en möjlighet att skapa intryck och påverkan.

Related posts