Search toggle

Vardagsfrid utsett till Gasellföretag två år i rad av Dagens industri

Gasellforetag

Vardagsfrid AB utses 2017 till Gasellföretag av Dagens Industri för andra året i rad.

Alla medarbetares dagliga strävan för innanförskapet ger resultat. Vardagsfrid har på två av sina fem verksamhetsår fått utmärkelsen Gasellföretag av Dagens Industri. Detta gör att vi lyckats skapa sysselsättning för ca 100 personer, varav majoriteten fått sitt första svenska arbete i Sverige, hos Vardagsfrid.

– Gasellpriset är en trevlig uppmuntran på vägen till vårt uppsatta mål att skapa innanförskap för 250 personer. Det är en teaminsats där varje städares kärlek till kundernas hem räknas för att få helheten att fungera.

Vardagsfrid har fortsatta tillväxtplaner och får kontinuerligt nya kunder.

Fakta om Gasellen:

Tidningen Dagens industri utser de snabbast växande företagen i landet till Gaseller.

Gasellkriterier

För att utses till Gasell måste företaget uppfylla alla dessa kriterier. Det är alltid företagets fyra senaste årsredovisningar som ligger till grund för Gasellundersökningen.

En Gasell har:

– en omsättning som överstiger 10 Mkr

– minst tio anställda

– minst fördubblat sin omsättning, om man jämför det första och det senaste räkenskapsåret

– ökat sin omsättning varje år de senaste tre åren

– ett samlat rörelseresultat för de fyra räkenskapsåren som är positivt

– i allt väsentligt vuxit organiskt, inte genom förvärv eller fusioner

– sunda finanser

Källa
Angelica Jonsson Landström

Angelica Jonsson Landström

Angelica Jonsson Landström är en passionerad marknadsförare baserad i Stockholm, Sverige, med rötterna i den vackra staden Umeå. Hon är för närvarande en drivande kraft hos Vardagsfrid AB, där hon kanalisera sina färdigheter och sin kreativitet för att skapa banbrytande marknadsföringsstrategier. Hennes resa som marknadsförare är en resa av hängivenhet och ständig utforskning, och hon strävar alltid efter att föra marknadsföringsvärlden till nya höjder. Följ med Angelica på hennes resa genom marknadsföringens värld, där varje kampanj är ett kapitel och varje initiativ är en möjlighet att skapa intryck och påverkan.

Related posts