Våren 2020 har hårt påverkad av pandemin så det är naturligt med en större återhämtning mot fjolåret. Våren i fjol hade tappat två års tillväxt.
Men maj 2021 slår rekord för en majmånad historiskt. Fler privatkunder får beställer hemstädning igen och Vardagsfrid kan fortsätta med att eliminera utanförskap genom att erbjuda en kollektivavtalad arbetsplats med omtänksamma kunder.
Under våren har Vardagsfrid övertagit 3 verksamheter från branschkollegor och räddad arbetstillfällen.
Det är stor skillnad mot fjolårets krishantering och hot om uppsägningar och nedläggning. Nu andas vi optimism och Vardagsfrid har en starkare verksamhet rustad för framtiden.
Tack till alla kunder som under senaste året hjälp oss genom att sitta still i båten, haft förståelse för snabba schemaändringar pga sjukdomar och även de i riskgrupp som vi nu ser komma tillbaka i snabb takt.
Angelica Jonsson Landström är en passionerad marknadsförare baserad i Stockholm, Sverige, med rötterna i den vackra staden Umeå. Hon är för närvarande en drivande kraft hos Vardagsfrid AB, där hon kanalisera sina färdigheter och sin kreativitet för att skapa banbrytande marknadsföringsstrategier. Hennes resa som marknadsförare är en resa av hängivenhet och ständig utforskning, och hon strävar alltid efter att föra marknadsföringsvärlden till nya höjder. Följ med Angelica på hennes resa genom marknadsföringens värld, där varje kampanj är ett kapitel och varje initiativ är en möjlighet att skapa intryck och påverkan.