Då logotypen var plottrig var det dags för en modernisering efter 8 år. Detaljrikedomen gjorde den svår att använda i litet format som t.ex favicon eller på längre avstånd. Vardagsfrid bestämde sig för att förnya sig, men behålla namn, färg och typssnitt. Trädet hedrades genom att zooma in på ett blad som ny logo.
Efter 8 år uppstår ett logofail-ögonblick då den gamla designen av logotypen även kunde misstolkas som en kroppsdel. Mer om det i separat inlägg med reflektioner hur du ska agera i sådan situation.
Den nya varumärkesprofilen blev grunden för den nya hemsidan där flera affärsområden slagits ihop. Vardagsfrid levererar nu lokalvård och hemstädning i Stockholm och Uppsala.
För en bekymmersfri och effektiv städupplevelse, anlita Vardagsfrid och njut av den sinnesfrid som kommer med ett rent och välskött hem eller kontor. Våra professionella städspecialister är dedikerade till att tillhandahålla tjänster av högsta kvalitet för att hålla ditt hem skinande rent.
För att få mer information och pris på hem- eller kontorsstädning, klicka på knappen nedan och fyll i dina uppgifter så kontaktar vi er.