9 av 10 litar på omdömen på internet lika mycket som om de kom från en vän. Våra kunder läser gärna omdömen för att känna sig trygga i valet att Vardagsfrid är bästa valet för dem. Vardagsfrid är trygg med att visa sina kunders omdömen på hemsidan, Google och i samtal med kund.
För att lyckas vara prisvinnande tillväxtbolag med flera DI Gasellpriser måste man vara på topp varje dag och ge kärlek till varje fönsterbleck, varje vecka, år ut och år in. Rekommendationerna visar upp vår verkliga verksamhet och är ett kvalitetsmått som vi följer. Den riktiga betyget får våra städspecialister ”face to face” när kunden säger ”Åh, tack för att du varit här”. Det är en känsla som håller en varm hela vägen genom veckan. Att sen få läsa om det på RECO.se är fantastiskt roligt och kan delas med släkten, ofta i ett annat land.
”Det är väldigt kul att ligga på betyget 4,1 av 5 under 2019. Jag blir stolt över mina kollegors dagliga arbete hos kunderna”, säger Vardagsfrids VD Torkel Kristoffers
RECO genomför löpande Vardagsfrids kundundersökningar och samlar in kundrekommendationer. Rekommendationerna, betyg samt Vardagsfrids svar kan läsas som offentlig data. Du hittar våra rekommendationer här på hemsidan eller på reco.se.